2013年2月5日星期二

ugg Broome støvler espresso 5511 omfattende tolkning

"Hæ? Hvordan kan jeg lukte en bølge av sur smak, lurer på hvem banket Cu Tanzi? ugg norge utgir seg for å se deg rundt merkelige lukter."Vel, ikke installere, og jeg hater som nekter å erkjenne, sto på den ene siden, prinsessen borte." The Prince sint oss gå. "Haha, morsom, ser ut som jeg ikke blokkere Princess Road." ugg størst misliker er Prince et høyt utseende, hvorfor ah, tidligere liv er like. Tidligere liv jeg vil tolerere, livet hva så ah, jeg ønsker ikke å sette opp med.

"Deg!" Prince gass holder fingrene peker uggs, "Tør du å snakke dette for meg, er ikke så farlig." Prince opprinnelig temperament er dårlig, bare så at scenen ugg, hjerte ganske Shuanga, igjen pluss ugg faktisk nå snakker hans type tone, den plutselige utbruddet av den lille univers Prince Edward.

"Vel, holde seg borte, prinsessen aldri ignorere deg." Prince sint løp. Så ut på baksiden, sukket ugg hjelpeløs, denne fienden brødre, ah, så dårlig humør, punkt burst, bare til seg selv ulykkelig, ikke så mye tid til å overtale ham til å snakke om det senere. Virkelig deprimert i dag, ah, liksom nesten grandnevø kvinnelig tilståelse, endelig nektet idiot bror kom til å hisse opp problemer, er dette en plage noen, virkelig uheldig. ugg sint sparket neste avføring, tilbake inn i huset.

没有评论:

发表评论